torsdag den 17. januar 2013

Handy woman!

Jeg har lige omkring syvhundredetusind billeder, og jeg har længe haft planer om, at jeg ville have en masse af dem op og hænge i gamle (og nogle nye) rammer. Jeg har bare gået og ventet på, at jeg kunne tage mig sammen til at rydde op, så jeg kunne spørge min morfar, om han ville komme og bore nogle søm i min væg, også slog det mig!
For det første ændrede jeg sted, jeg ville have dem hængende og for det andet, så gik det lige op for mig, at man måske slet ikke behøvede at bore, og at man bare kunne hamre søm i?

Så først klippede jeg lige "billeder" ud svarende til størrelserne op rammerne, så jeg kunne finde ud af, hvordan de skulle hænge, også begyndte jeg ellers at hamre.


Et helt vildt godt trick til folk, der, ligesom mig, er lidt klodsede:Elefantsnot/lærertyggegummi/klæbemasse er den perfekte ven, når man skal hamre søm i, hvor man næsten ikke kan undgå at hamre sig selv over fingrene, fordi de er så tilpas små, så man ikke kan have sine pølsefingre rundt om dem.


Til gengæld havde jeg åbenbart en lille flænge i min negl, for da jeg skulle tage noget elefantsnot, der sad på min væg fik jeg på en eller anden måde knækket mig negl. Så selvom dét der handy woman noget ellers gik ganske glimrende, så kunne elefantsnotten simpelthen knække en negl!



Her er resultatet så!

I tre forskellige billeder, der næsten er ens :D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar