fredag den 12. oktober 2012

iPhone høretelefoner - nu med perler

DIY guide
How to make

Høretelefonledning - nu med perler



What you need:


  • En lille saks, evt en neglesaks
  • En smykketang (for mig fungerede det mest med runde ender)
  • Perler af eget valg
  • En lille potion tålmodighed






Perlerne klippes helt over et vilkårligt sted. Hvis man vil have det pæneste resultat skal man lægge vægt på, at klippe lige i perlen. Dette tog jeg dog ikke så meget hensyn til.

Når perlen er klippet over, stikker du din smykketang ind i perlen, så stedet, hvor der er klippet åbner sig.
I den anden hånd har du så din ledning, som du kan putte perlen på. Perlen giver selv slip også er det bare at fortsætte. 
Jeg tror, at det tog mig omkring halvanden time, plus minus. Det kommer an på, hvor intensivt man vil arbejde, og hvor hurtigt man fanger metoden. I starten kan det godt drille lidt, men det bliver nemmere, når man når et vis punkt, så giv ikke op :)

Jeg er vild med resultatet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar