onsdag den 24. oktober 2012

Heartbeat on nails

(Tryk her for stemningsmusik til indlægget: )

Min kære veninde, Carina, sendte mig den anden dag et billede af nogle, der havde lavet neglelak med hjerterytmen på en hjertemonitor. Det var simpelthen så fint, og med min store interesse for hjertet, faldt det bestemt i god jord.

I dag bestemte jeg mig så for at prøve selv.
Desværre er hårene på min pensel til den røde neglelak en smule ulige og "busket", så mine streger blev desværre ikke så skarpe og tydeligere, som jeg kunne have ønsket. 


Her er det tegnet en lille smule op.

Nu ved jeg bare ikke lige, hvad jeg skal lave på den anden hånd, hvor der jo også er hvid neglelak på, som i selv er noget af det grimmeste, hvis I spørger mig.

Dét må jeg lige overveje... Hvad synes I?


Forskellig neglelak har jeg nok af. Faktisk lige omkring halvanden skotøjsæske i en størrelse 39/40 :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar