mandag den 1. oktober 2012

Justin Bieber ring

Kære læsere, hvem I så end er :)

Jeg vil lige vise jer et af mine tidligere kreationer. Ja, eller det er fra midten af september. Jeg er bare ret stolt af den, så jeg synes lige, at den fortjener en plads her.
Min kære niece på 12 år er vild med Justin Bieber og i den anledning, at jeg havde lovet hende, at lave en ring til hende, synes jeg ikke det kunne være mere passende end at lave en JB ring.

Jeg havde lige fra starten en idé om, at den skulle laves på krympeplader.
Desværre var mine krympeplader hvide og ikke gennemsigtige, så det var svært for mig bare at lægge et billede af ham ovenpå også tegne - og i forvejen er jeg ikke speciel god til at tegne. 

Min skitse:


Farvelagt skitse:



Her er det endelige resultat så efter en kaotisk tur i ovnen!




Jeg er glad og tilfreds med resultatet og min niece blev lykkelig - så alt i alt, et ganske vellykket projekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar