søndag den 7. april 2013

Krympeplast & fødselsdagsgave


Hvis der er noget, jeg elsker, er det altså krympeplader.

Her for nyligt fik jeg endelig fat i nogle gennemsigtige nogle, som Panduro længe har haft udsolgt.

Det har bare betydet, at jeg er gået total amok i, at lave alverdens ting med krympeplader. 
Ligeså snart jeg har fundet mine ørestikker, og får lavet smykkerne færdig, skal I nok få dem at se.


Indtil da, se denne (hvis jeg selv skal sige det) skønne halskæde, jeg har lavet i dag.


Jeg er nok lidt som Peter Pan. På nogle punkter bliver jeg aldrig voksen. - Heldigvis!

Derudover har jeg fået en forsinket fødselsdagsgave malet af min mor nr. 2.

Kan I gætte, hvem han er? Nej, okay. Nok ikke.

Da jeg ikke regner med at alle er ligeså glade for fodbold, som mig, skal jeg nok hjælpe lidt med svaret længere nede.



Ledetråde:
  • Han har spillet for mit yndlingshold. Som nummer 23.
  • Han er en teknisk, kreativ midtbane spiller.
  • Han er mere eller mindre fast mand på det danske landshold.
  • Hans nuværende klub er Celta Vigo.
  • Han har en hollandsk kæreste og en lille søn.



Svaret står, med hvidt, her: Michael Krohn-Dehli
(Marker det efterfølgende for at se navnet.)



MEN ANYWAY!
Helle er pisse god til dét der med at male. Jeg har udover det nyankomne allerede et billede malet af hende stående (ja, det er ikke kommet op at hænge endnu) i min lejlighed.

Og af virkelige underlige grunde har jeg ikke vist jer det endnu, selvom det er mit yndlings billede nogensinde. Ja, undskyld, til "mit livs kærlighed", som det nye billede hedder.

Pigen fra Jylland har jeg navngivet det her billede. Lige nu.




Godnat og god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar