onsdag den 10. april 2013

Krympeplast - nu igen


I dag fik jeg købt nye ørestikkere, så jeg kunne lave mine krympeplast-smykker færdig. Det blev til et par øreringe, to ringe - og to andre spontane ringe. 




Fire overhovedet ikke ens øreringe, men i samme stil, så kan man mixe og matche, som det passer en. 


Klokkeblomst og Mickey Mouse er lavet helt fra bunden og med krympeplast.
De to andre var nogle "klistermærker", jeg havde liggende, som jeg lige forvandlede til ringe.


Personligt er jeg ret glad for resultatet af Klokkeblomst, da det var en kæmpe satsning.

Inden hun kom i ovnen og krympede havde hun præcis samme størrelse som hende der sidder på min stikkontakt, og det var egentligt bare lidt for sjovt - og en prøve, at jeg tegnede hende på krympeplast og smed hende i ovnen. Til min egen store overraskelse blev hun egentligt ganske god, dog gik det lidt i stå, da hun var tegnet på gennemsigtigt plast og ringen bagpå kom til at se mega dum ud, når den kunne ses igennem.
Dét vidste jeg ikke lige helt, hvad jeg skulle stille op med, men jeg havde leget lidt med tanken med, at hælde en masse glimmer på hende, og da jeg så, i dag, var ved at lave resten af smykkerne, tog jeg chancen og smed noget superlim på først vinger, også sølv glimmeret på. "Okay, tænkte jeg for mig selv. Det ser fint nok ud.", også er det her, at man ønsker, at man kan gemme filen nu, og trykke ctrl + z, hvis næste move ikke bliver flot. Superlim og rødt glimmer på kroppen. Det ser stadig okay ud, og jeg er overraskende god til at ramme. Det største dilemma indtræder nu. Og når man kigger på billedet af ringen, kan jeg slet ikke se, hvordan jeg var i tvivl. Men jeg følte virkelig at det var en satsning at putte glimmer som hendes hår, men da det så var gjort, så det bare helt rigtigt ud!
Jeg kan ånde lettet op, og jeg synes selv, at den blev ganske fantastisk og sød.




Nu vil jeg skynde mig i seng og sove. Børne/vuggestuen kalder igen i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar