mandag den 20. maj 2013

Negle - lavet med en svamp


I dag, har jeg kæmpe sommerfugle i maven, og skulle finde på noget at få tiden til at gå med, så jeg kastede mig ud, i den her egentligt ganske simple teknik, hvor man tager en hvilken som helst svamp, putter noget neglelak på og så dypper man ellers bare løs på sine negle.
Eneste minus er, at det er PÆNT svært at ramme indenfor neglen, som I måske kan se, og her HAR jeg endda siddet med en vatpind og fjernet det værste.

Til gengæld får du aldrig én negl, der er ens, hvilket jeg synes i dette tilfælde er smadder fint.
Så der er ikke andet at gøre end at kaste sig ud i det, også se, hvordan det går.

Husk dog topcoat, da det ikke er det tykkeste lag, man får duppet på :)

God fornøjelse, hvis I skulle kaste jer ud i dét, og god 2. pinsedag!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar