onsdag den 17. oktober 2012

Dumme sygdom

For pokker altså, hvor det kribler i mine hænder for at vise jer, nogle af de sidste ting, jeg har lavet!

Problemet ligger bare i, at det er gaver, som ikke er afleveret endnu, og det er en rimelig dum idé, at lægge dem offentligt tilgengængelig. Så I må vente, eller nok nærmere: jeg må vente! Øv.

Lige pt. ligger jeg med halsbetændelse og er helt tomt for kræfter og overskud. Det er ikke nær så slemt, som da jeg var lille og nogle gange kunne havde halsbetændelse flere gange om måneden, men det er alligevel ret afkræftende, og det er dumt, ikke mindst fordi min niece på 7 år, er hjemme hos min mor, og øv, hvor ville jeg gerne være der! Men også fordi; at jeg SÅ gerne vil skabe noget. Være kreativ, bruge min hjerne på at tænke ud af boksen, men alt, jeg kan er at ligge i min seng og drømme om dét og teboller fra Føtex.

Øv bøv!
Sådan ser man ud, når det kribler i en, for at være bare en lille smule kreativ, men slet ikke har kræfterne til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar