søndag den 13. januar 2013

Googlesøgninger - og endnu mere Bieber til bloggen!

Når man har sådan en blog her, kan man se, hvilke søgninger, der er blevet foretaget på google, som har henvist til min blog, og dét finder jeg ret underholdende, så dét vil jeg lige dele med jer! 

"Smukke coverbilleder
Der dukker mit billede også op som nr. 3, men den næste er straks mere spøjs. 

"Hvordan tegner man Justin Bieber?

JA okay, jeg har lavet vist nok også nævnt Justin Bieber et par gange: med skoene & med ringen, så hans navn er ligesom nævnt på min blog, men nej, hvor det morede mig. Ellers er det disse ord:

- coverbillede kærlighed
- fingermaling
- flotte coverbillede til facebook
- justin bieber tegninger
- justin bieber ting og malerier
- kalender til væg
- kalender til væg skabelon
- perler iphone øretelefoner


Det er altså okay sjovt... :)

Og efter at jeg lavede den her liste er der faktisk kommet en søgning mere på, der åbenbart henviser til min blog: "skabelon hvor man kan lave et billede sammen med justin bieber". Dét forstår jeg slet ikke rigtigt.

... Til gengæld kom jeg til at tænke på de her to ting:


Min niece og Justin Bieber
Og den dag vi legede med "photobooth props" (jeg har absolut ingen idé om, hvad det hedder på dansk) var Justin Bieber-masken et stort hit, da storesøsteren, ovenover, elsker Justin Bieber. (Så meget at ham på 2 år kan genkende Justin Bieber, og sige hans navn, selvom han stadig har svært ved at udtale, hvad han selv hedder.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar