onsdag den 5. december 2012

Glimt af min lejlighed

Dette fine billede, jeg har fået af min veninde, hænger i mit køkken, hvilket jeg egentligt tænkte, bare var en midlertidig løsning, men jeg synes, at hun passer så fint ind dér efterhånden, at jeg tror hun bor der :) 

Det smukkeste møbel, jeg ejer. Normalt står billedet nedenunder på det, indtil det bliver hængt op.


Dette billede er det første, jeg nogensinde købte på Etsy. Jeg var bare solgt, da jeg så det. Måtte have det!

Jeg er smykke elsker udover det sædvanlige. Så dette er bare én af de steder, jeg har smykker. 


Disse fine Babushka dukker er lavet af min niece, der nu er 12 år. De er så fine!

Hvis I endnu ikke vidste det, er jeg Brøndby fan, og disse billeder venter bare på, at komme op på væggen og hænge!


Disney film og bøger af forskellig art. 


DVD'er og CD'er

Vase/lysestage af træ og lige nu med gamle rør til knapper fyldt med perler og fjer

Det her billede er meget rodet, især fordi man kan se altanen i baggrunden. De smukke billeder er lavet af Daniel Dikov.

Flere smykker

Og smukke halskæder <3

Mit beskedne anlæg ovenpå en gammel computer. Min lamineringsmaskine foran, min guitar ved siden af, og ikke mindst mine elskede Spice Girls dukker og cd'er ovenpå.

Roserne er visne nu, men står der stadig. Fra da jeg blev færdiguddannet :)


Med hensyn til rodet, vil jeg bare sige:
Kreative mennesker roder! (ps, hvis man googler dét kommer min blog op som nr. 2, hæhæ)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar