onsdag den 26. december 2012

Hjemmelavede julegaver part 1

Kære alle sammen!

Glædelig baghjul. Jeg håber, at I alle sammen har haft en dejlig jul :)

Jeg har simpelthen glædet mig så meget til at vise jer de hjemmelavede julegaver, jeg trods alt, fik taget mig sammen til at lave i år.
Min niece og det tætteste, jeg kommer på en lillesøster, er begge to kæmpe Justin Bieber fans.
I den anledning valgte jeg, at kaste mig ud i et af mine vildeste projekter til dags dato.

Min egentligt tanke var et par Converse (eller noget lignende billigere, da jeg ikke vidste, hvor godt resultatet blev), men dét var ikke til at opdrive i hele København, men så faldt jeg over disse. Og jeg tror, at jeg prøvede at tegne fire forskellige billeder før, at jeg faldt over dette, og det begyndte rent faktisk at ligne noget.


             SKOEN FØR & EFTER
Jeg må indrømme, at jeg er ganske tilfreds med resultatet!


Dette billede har Jose taget og lagt på Facebook. Det kan vi godt siges, at hun blev glad for dem!



Julie, der pakker skoen ud juleaften - dette billede er ALLE anstrengelserne værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar