tirsdag den 27. november 2012

Blågule negle (og siden sidst)

Okay, indrømmet: det er ikke jordens mest kreative ting, men i morgen er der pokalkamp mod ærkerivalerne, FCK. Og jeg skal nok lade være med at skrive noget som helst om fodbold herinde, men skjule min kærlighed kan jeg ikke helt.


Ellers er det ret lang tid siden, at jeg har været kreativ for real. Det sidste egentligt må siges at være de her "photo booth props" - ja, jeg kan ikke lige tænke, hvad dét kaldes på dansk!

Nogle af dem er hjemmelavede og selvtegnet, andre er printet ud eller skabeloner, som jeg har fundet på den mest fantastiske side;

the letter 4 - dén burde enhver kreativ sjæl tjekke ud!


Medvirkende på billederne er min skønne venner Camilla, Mette & Patrick til vores julefrokost.

Glædelig 27. november!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar