mandag den 19. november 2012

De små (og store!) ting.

Både jul og nytår nærmer sig. Sjovt nok. Der er i dag kun 35 dage til jul. 
Det virker som ingen tid, og når man tænker på alle de gaver, der gerne skulle købes eller laves kan det godt virke overvældende. Men tænk jer så, ikke at have noget sted at holde jul? Det kunne jeg ikke forestille mig smerten ved.

Derfor vil jeg gerne lige slå et slag for en nyoprettet Facebook gruppe. Den hedder "En jul med andre.", og handler helt basalt om, at fører folk sammen, der ikke har noget sted at holde jul og folk, der har lyst og overskud til at inviterer folk ind i deres hjem og holde jul sammen med dem.

Tryk her for at besøge gruppen!





Derudover fandt jeg denne lille note og idé på tumblr.

Jeg ved ikke, hvor kreativt det her er, men nu blev det her indlæg jo også lidt atypisk, så det går nok - men det er i hvert fald en smadder dejlig idé, synes jeg!



Noget af dét, jeg sætter allermest pris på, i hvert fald, når jeg husker det, er de små ting her i livet.
De små ting kan ofte blive de største, inden man ser sig om.
Det kunne da sagtens være et lille slags nytårsfortsæt? At huske og lægge mærke til de små dejlige ting.
Det tror jeg virkelig, jeg vil lave: Sådan et glas og putte alle de gode og rare ting og tanker derned i. Intet negativt overhovedet. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar