lørdag den 9. februar 2013

Scrapbooking - og hvorfor jeg aldrig bliver god til det

At scrappe og lave scrapbøger. Jeg må blankt indrømme, at det aldrig har sagt mig noget.

Jo, jeg synes da, at det kan være ganske fint, når andre har laver dem, men jeg har aldrig selv følt lysten til at lave én.

Nå, jamen, hvorfor så overhovedet lave en blog om det?














Sagen er bare den, at jeg for nogle måneder tog en masse dejlige og sjove billeder med mine tre mindste nevøer og niece. Så fik jeg et tilbud, hvor man kunne fremkalde x antal billeder gratis, så dét skyndte jeg mig bare at gøre. Desværre tænkte jeg mig ikke rigtigt om, og valgte bare deres standard indstilling på størrelsen på billeder.

Så modtog jeg billederne og til min overraskelse var de jo så for store :( 2 cm gør altså alverdens, når de skal ind i et fotoalbum!

- Og da det er umuligt at finde fotoalbums, hvor billeder kan måle 11 x 17 cm, så var det at jeg overvejede dét der med en scrapbog!

Desværre er det sådan, at jeg er helt forfærdelig til sådan noget. For så vidt, jeg har forstået er meningen med en scrapbog, at man skal tage et par få enkle billeder og sorterer en masse gode fra.

Jeg har 120 billeder, jeg gerne vil ha' i dét album, og der kan allerhøjst være 80...

Kig på de billeder til venstre. Jeg burde nok sorterer i hvert fald 4 af dem fra, men hvordan kan jeg gøre det, når jeg elsker hans udtryk på alle 6? Ahem altså...

What to do, what to do?

Jeg må finde en bog med 40 sider, så jeg kan få alle 120 billeder med :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar