fredag den 8. februar 2013

Malene P. - It's time.

Der er den her fantastiske pige, Malene, som jeg vil gå så langt og kalde min veninde.
Hun er i hvert fald et smadder fantastisk menneske, som jeg holder rigtig meget af, og én af de ting, jeg beundrer hende for er hendes fantastiske stemme.

Lige nu er hun på højskole, og har indspillet og produceret sin første sang, helt selv - og den har jeg sådan lyst til at dele med jer, for jeg synes virkelig at den er smadder dejlig.




Også en lille bonus én i anledningen af, at jeg skal se Tina Dickow i Glassalen i morgen.

Her havde Malene nemlig vundet en af Tinas Facebook konkurrencer, hvor man skulle lave et cover af hendes sange, og de bedste blev så udvalgt til at synge en duet med hende i Copenhagen Jazzhouse. En ganske vidunderlig aften! 



God weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar